11 pravidiel pre úspešný e-mail marketing

Email marketing je trendom súčasného marketingu. Mnohí vravia, že zasielanie mailov ako nástroj pre získavanie nových objednávok nefunguje. Títo však pravdepodobne nevedia, ako s ním účinne pracovať.

Zhrnul som niekoľko pravidiel, ktoré môžu byť vašim návodom ako robiť úspešný email marketing aj vo vašej firme.

  1. Mať jasne definovaný zámer
  2. Zabezpečiť, aby ho niekto otvoril
  3. Mať kvalitne prepracovaný text
  4. Neustále zbierať správne (aktívne) mailové adresy
  5. Nespamovať!!!
  6. Byť iný ako ostatní
  7. Nebáť sa prezrádzať know-how
  8. Mať v maily odhlasovací odkaz
  9. „Kade chodím, tade trúsim…“
  10. Občas prekvapiť niečim nezvyčajným
  11. Vytvárať účinné maily typu „Vedeli ste, že…“

Zaujímate sa o túto tému? Radi by ste využili informácie, ale potrebujete poradiť? V tom prípade odporúčam konzultáciu so mnou.


Autor: Daniel BORIS

Infopodnikateľ, autor online vzdelávania a zakladateľ spoločnosti AMONIT s.r.o.

Komentáre

Pridať komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

twelve − 1 =

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře.