21 tipov ako vytvárať úspešné predajné texty

Perry Belcher je úspešný obchodník a školiteľ.

Vypracoval 21 tipov ako lepšie vytvárať predajné texty. Rozšíril tak 12 krokov od Davida Freya 100%-tne účinného vzorca pre písanie predajných listov…

Perry tvrdí, tento vzorec mu zarobil niekoľko miliónov dolárov v priebehu rokov. Napriek tomu bol schopný pridať niekoľko vylepšení. Pozrite sa aké sú:

21 tipov ako vytvárať úspešné predajné texty

Pred vami je váš čitateľ. Predstavte si ho pred sebou ako konkrétneho človeka. To vám pomôže byť konkrétny a presvedčivý.

Riaďte sa týmto postupom ako ho získať na svoju stranu:

1) Oslovujte svojho čitateľa – Buďte konkrétny! Nie je nevyhnutné, aby ste ho oslovili hneď na úvode listu. Je však dôležité, aby komunikácia s nám bola cielená a presná.
2) Získajte jeho pozornosť VEĽKÝM PRÍSĽUBOM v titulku článku – povedať v ňom konkrétne, čo sa v článku dozvie.
3) Podporte VEĽKÝ PRÍSĽUB –  jednoduchým doplňujúcim textom (podnadpisom)
4) Určite problém a povedzte k nemu príbeh – zároveň ho uistite, že viete, že nie je jeho vina, že má aktuálne tento problém.
5) Uveďte svoje riešenie – a dokážte, že je najlepšou voľbou
6) Ukážte trápenie – s ktorým sa váš čitateľ potýka (s empatiou a spriaznenosťou, samozrejme)
7) Vysvetlite jednoduchosť používania
8) Ukážte rýchlosť dosiahnutia výsledkov
9) Prezentujte budúce výsledky – vysvetlite, ako bude život bude lepší, ak príjmu vaše riešenia či kúpia váš produkt
10) Dokážte, že ste odborník (vytvorte vlastnú dôveryhodnosť)
11) Vyznačte prínosy v bodoch – buďte v nich kreatívny, zlepšujte benefity a texty, aby čo najlepšie oslovili
12) Ukážte dôkazy / certifikáty / referencie – môžete použiť štatistiky a výskumy, alebo citujte známych ľudí či dôveryhodné zdroje.
13) Prepracujte svoju ponuku do najmenších detailov
14) Zlepšujte hodnotu ponuky – rozdeľte vašu ponuku a pridávajte jednotlivé časti, aby ste vytvorili dojem vyššej hodnoty
15) Pridajte bonusy – zvýšite ešte viac hodnotu ponuky
16) Ukážte cenu (to je miesto, kde zobrazíte tlačidlo „Kúpiť“) – TIP: Ak sa chystáte testovať vašu ponuku, začnite testovať cenu, potom nadpis a napokon otestujte vašu ponuku
17) Vnuknite mu, že sa jedná o niečo výnimočné – nájdite spôsob, ako doručiť túto informáciu (neskoršie zvýšenie ceny, akcia platí iba po obmedzenú dobu, atď.)
18) Poskytnite garanciu – pre odstránenie rizika (napríklad 100% garancia vrátenia peňazí)
19) Vyzvite k akcii „Call to action“ – buďte konkrétny a povedzte presne, čo má čitateľ urobiť
20) Varujte čitateľa ak neurobí akciu / nákup – upozornite ho čo sa stane, keď si u vás nenakúpi (napríklad, že bude neúspešný ako doteraz)
21) Ukončite text pripomienkou – v PS (post scriptum) všetko pekne zrekapitulujte.

Najdôležitejšia je vždy ponuka, ktorú predkladáte. Ak je tá však v poriadku, tento postup by vám mal pomôcť presadiť ho jednoduchšie a účinnejšie.

Zdroj: www.earlytorise.com/perry-belcher-sales-copy/

 

O téme z tohto článku, i o ďalších  tajomstvách a tipoch z online marketingu sa dozviete kliknutím na tlačidlo. Chcete vedieť viac?

Uložiť

Uložiť

Komentáre

Pridať komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

seven + 15 =