Prihláste sa a získajte čerstvé správy z online a offline marketingu. Raz za čas vám pošleme správu. Nepremeškáte zľavy a akcie.

Newsletter

Ako vytvoriť zabijácku Landing page

  Na začiatku si zadefinujte: Cieľ, ktorý má landing page dosiahnuť. Čo je vaša ponuka? Aké sú výhody pre návštevníka stránky? Prečo by mal návštevník prijať vašu ponuku práve teraz? Ako návštevníkom dodáte váš produkt či službu? Pre splnenie cieľov si vytvorte vlastný a jedinečný scenár, podľa ktorého sa budete neskôr riadiť.   Aké otázky si...

4 tipy ako sa účinne presadiť vo vyhľadávaní Google

Google je dominantným vyhľadávacím nástrojom na Slovensku (i vo svete) a ešte to dlho potrvá. Preto sa trendy presadzovania s na internete pozerajú najmä na to, čo Google práve robí a ako sa menia jeho „zvyklosti“. Odporúčam sledovať trendy, čítať články a novinky v oblasti SEO. Napríklad i sledovaním môjho blogu 😉

Call-to-action tlačidlo je cesta k úspešnému výsledku

Často sú na stránkach úžasné informácie i skvelé obrázky a pritom stránka negeneruje to najdôležitejšie -zákazníkov! Ako je to možné? Moja skúsenosť je taká, že dôvodom neúspechu je maličkosť. Niečo na stránke chýba, alebo naopak je navyše.

Offline + Online marketing = Úspech

Začal som podnikať v čase „offline“ marketingu. Venujem sa mu už od roku 1992. Pred ôsmymi rokmi som presunul vlastné podnikanie do priestoru internetu a sveta „online„. Nekladiem medzi tieto postupy deliacu čiaru, ale matematický znak „+„. Spoločne totiž vytvoria neporaziteľnú stratégiu. Ak teda viete ako na to…

Krátky checklist pre správu sociálnych sietí

Keď som pripravoval vlastné aktivity na sociálnych sieťach, vytváral som si chceklisty, na čo nezabudnúť. Napadlo ma, že moje poznámky by mohli byť užitočné aj pre iných. Tak som ho dal sem ako článok. Verím, že vám môže byť užitočný.

Cieľ: Aby na moje stránky prišli ľudia a nechali mi svoje peniaze.

Chce to každý, kto si vytvára webovú stránku či e-shop: nájsť jednoduchý a účinný spôsob, ako prilákať na tieto stránky nových zákazníkov a ako od nich získať peniaze. Riešil som to aj so známym, ktorý v okrese Galanta cvičí zumbu. Sadli sme si k stolu a prešli pár základných vecí, na ktoré nie je možné...

Spolupráca a vzájomná podpora je nevyhnutná

“Zákazníci nakupujú podľa svojich potrieb a nie vašich.” Orvel Ray Wilson “Život je príliš krátky na predaj vecí, ktorým neveríte.” Patrick Dixon Môžeme si myslieť, že sami veci dokážeme najlepšie. Že nikto to nevie robiť tak ako my. Nech je to zmontovanie nábytku od IKEA, cviky v posilňovni, napísanie článku na sociálnu sieť, či obchodovanie a...

Reklama a marketing ako základ budovania vzťahu so zákazníkom

“Nemôžeme si kúpiť fanúšikov ani natlačiť naše reklamy do ich vedomia. Skôr musíme hovoriť s jasným zámerom a rešpektovať hranice nášho vzťahu.” Judy Franks Časy, kedy sa zákazníci získavali nátlakom a silnou mediálnou reklamou sú preč. Podľa prieskumu bežný Američan vidí za svoj život dva miliónov reklám! Slovensko sa onedlho k týmto štatistikám priblíži. Myslíte si, že...

Budovanie vzťahu obchodník – zákazník

“Jednou z ciest ako predať ľuďom niečo v budúcnosti je jednoducho získať ich povolenie už v predstihu.” Seth Godin Podľa prieskumov si zákazník kúpi produkt obvykle na 4-5 kontakt. Zavolali ste zákazníkovi a ten si u vás neobjednal? Napísali ste mu mail a on nereagoval? To nevadí. Keby ste chceli požiadať ženu svojich snov o ruku, tiež to neurobíte na prvom rande… To...

Obchodník má vzdelávať zákazníka a zase naopak…

“Marketing sa dá naučiť za deň. Nanešťastie byť v ňom majstrom zaberie celý život.” Phil Kolter Bez učenia sa to jednoducho nejde. Chcete byť úspešným obchodníkom? Musíte sa učiť každým stretnutím so zákazníkom, každou novou objednávkou, ale i každým odmietnutím či kritikou. Oplatí sa byť pripojený na dôveryhodnom zdroji informácií. Taký, ktorý bude aktualizovaný, bude sledovať...