Prihláste sa a získajte čerstvé správy z online a offline marketingu. Raz za čas vám pošleme správu. Nepremeškáte zľavy a akcie.

Newsletter

Egidia.sk – už druhá webová stránka dokončená v tomto týždni

To je ale týždeň! V utorok 16.augusta som písal o spustení upravenej verzie stránky Zenturo.sk a dnes už má vonku ďalšieho súrodenca – stránku o krídlových a posuvných bránach Egidia.

Zenturo.sk – aktualizovali sme web stránku. Ako sa vám páči?

Zenturo je plotový systém. Patrí k tomu najkrajšiemu, čo je na Slovensku k dispozícii v oblasti plotov. Zaslúži si preto vlastnú webovú stránku. www.Zenturo.sk je našou vlastnou stránkou. Sme obchodníci, ktorí predávajú tovar a služby cez e-shopy. Aj ploty a brány. Zároveň sa prezentujeme ako marketingoví poradcovia v oblasti online marketingu.

Overte si, či sú vaše stránky „user-friendly“, to znamená priaznivé pre ľahké používanie.

Pre stránku je dôležitá jednoduchosť a prehľadnosť. Ak sú stránky zložité, neprehľadné alebo sa načítavajú veľmi pomaly, môže to znamenať, že vaši zákazníci  zo stránky odídu a už sa nevrátia. Nie ste si istý, či je vaša webová stránka či e-shop z tohto pohľadu v poriadku? Ukážeme vám ako si to jednoducho overiť. Sami sme si to otestovali a za...

Responzívny dizajn na váš web, áno alebo nie?

Podľa prieskumu vo Veľkej Británii nakupuje cez mobilné zariadenia až 68% ľudí. V našom regióne budeme dosahovať podobné čísla čoskoro. Koľko môže stáť vytvorenie responzívneho dizajnu e-shopu?

Práca na počítači

21 tipov ako vytvárať úspešné predajné texty

Perry Belcher je úspešný obchodník a školiteľ. Vypracoval 21 tipov ako lepšie vytvárať predajné texty. Rozšíril tak 12 krokov od Davida Freya 100%-tne účinného vzorca pre písanie predajných listov… Perry tvrdí, tento vzorec mu zarobil niekoľko miliónov dolárov v priebehu rokov. Napriek tomu bol schopný pridať niekoľko vylepšení. Pozrite sa aké sú:

Ako vytvoriť cenovú ponuku a zabodovať u zákazníka

Školenie obchodných zástupcov: „Ako postupovať pri tvorbe cenových ponúk pre dosiahnutie vyššej miery úspešnosti:“ Je to základ našej práce obchodníka: pripraviť kvalitnú ponuku, ktorá osloví zákazníka tak, že si u vás objedná službu či tovar. Prikladám vám návod, ako postupovať od prijatia žiadosti o cenu až po dotiahnutie k objednávke. Napíšte mi, ktoré kroky robíte pri svojej práci...

Nová e-kniha o reklame na sociálnych sieťach

Za publikácie o marketingu ste často ochotný zaplatiť desiatky EUR. Je robím to isté… Keď som si dnes našiel na facebookovej stránke reklamu o tejto knihe LAJK NELAIK od Tomáša Mužíka, ktorého považujem za jedného z lídrov moderného sociálneho marketingu, neváhal som ani chvíľu.

SMO – optimalizácia pre sociálne siete

Optimalizácia na sociálnych sieťach – SMO (Social Media Optimalization) Existujú 2 typy metód SMO optimalizácie pre sociálne siete: zdieľanie sociálnych ikon, používateľského hodnotenia a hlasovania na vlastnom obsahu web stránky propagačné aktivity na sociálnych médiách – oddelene od obsahu web stránok – samostatné blogy, komentáre na iné blogy, účasť v diskusným fórach, aktualizácia podpornej stránky...

Ako vytvoriť zabijácku Landing page

  Na začiatku si zadefinujte: Cieľ, ktorý má landing page dosiahnuť. Čo je vaša ponuka? Aké sú výhody pre návštevníka stránky? Prečo by mal návštevník prijať vašu ponuku práve teraz? Ako návštevníkom dodáte váš produkt či službu? Pre splnenie cieľov si vytvorte vlastný a jedinečný scenár, podľa ktorého sa budete neskôr riadiť.   Aké otázky si...

4 tipy ako sa účinne presadiť vo vyhľadávaní Google

Google je dominantným vyhľadávacím nástrojom na Slovensku (i vo svete) a ešte to dlho potrvá. Preto sa trendy presadzovania s na internete pozerajú najmä na to, čo Google práve robí a ako sa menia jeho „zvyklosti“. Odporúčam sledovať trendy, čítať články a novinky v oblasti SEO. Napríklad i sledovaním môjho blogu 😉