Hľadám niekoľko klientov na konzultácie. Chcete patriť medzi ne? Napíšte nám.

Práca na počítači

21 tipov ako vytvárať úspešné predajné texty

Perry Belcher je úspešný obchodník a školiteľ. Vypracoval 21 tipov ako lepšie vytvárať predajné texty. Rozšíril tak 12 krokov od Davida Freya 100%-tne účinného vzorca pre...

Celý článok

Ako vytvoriť cenovú ponuku a zabodovať u zákazníka

Školenie obchodných zástupcov: “Ako postupovať pri tvorbe cenových ponúk pre dosiahnutie vyššej miery úspešnosti:” Je to základ našej práce obchodníka: pripraviť kvalitnú ponuku, ktorá osloví...

Celý článok

SMO – optimalizácia pre sociálne siete

Optimalizácia na sociálnych sieťach – SMO (Social Media Optimalization) Existujú 2 typy metód SMO optimalizácie pre sociálne siete: zdieľanie sociálnych ikon, používateľského hodnotenia a hlasovania na vlastnom obsahu...

Celý článok

Ako vytvoriť zabijácku Landing page

  Na začiatku si zadefinujte: Cieľ, ktorý má landing page dosiahnuť. Čo je vaša ponuka? Aké sú výhody pre návštevníka stránky? Prečo by mal návštevník...

Celý článok

4 tipy ako sa účinne presadiť vo vyhľadávaní Google

Google je dominantným vyhľadávacím nástrojom na Slovensku (i vo svete) a ešte to dlho potrvá. Preto sa trendy presadzovania s na internete pozerajú najmä na to, čo Google práve...

Celý článok

Call-to-action tlačidlo je cesta k úspešnému výsledku

Často sú na stránkach úžasné informácie i skvelé obrázky a pritom stránka negeneruje to najdôležitejšie -zákazníkov! Ako je to možné? Moja skúsenosť je taká, že dôvodom neúspechu je...

Celý článok

Offline + Online marketing = Úspech

Začal som podnikať v čase “offline” marketingu. Venujem sa mu už od roku 1992. Pred ôsmymi rokmi som presunul vlastné podnikanie do priestoru internetu a sveta “online“. Nekladiem medzi...

Celý článok

Krátky checklist pre správu sociálnych sietí

Keď som pripravoval vlastné aktivity na sociálnych sieťach, vytváral som si chceklisty, na čo nezabudnúť. Napadlo ma, že moje poznámky by mohli byť užitočné aj pre iných....

Celý článok

Cieľ: Aby na moje stránky prišli ľudia a nechali mi svoje peniaze.

Chce to každý, kto si vytvára webovú stránku či e-shop: nájsť jednoduchý a účinný spôsob, ako prilákať na tieto stránky nových zákazníkov a ako od nich získať...

Celý článok

Spolupráca a vzájomná podpora je nevyhnutná

“Zákazníci nakupujú podľa svojich potrieb a nie vašich.” Orvel Ray Wilson “Život je príliš krátky na predaj vecí, ktorým neveríte.” Patrick Dixon Môžeme si myslieť, že sami...

Celý článok