Call-to-action tlačidlo je cesta k úspešnému výsledku

Často sú na stránkach úžasné informácie i skvelé obrázky a pritom stránka negeneruje to najdôležitejšie -zákazníkov!

Ako je to možné? Moja skúsenosť je taká, že dôvodom neúspechu je maličkosť. Niečo na stránke chýba, alebo naopak je navyše.

Dôkladný audit stránky obvykle odhalí “vinníka”, A/B testovaním sa otestuje, čo funguje najlepšie. Postupne sa chyby nájdu a odstránia. Ak vám pomôže odborník, je to rýchlejšie a účinnejšie. Nie vždy však chcete volať človeka “z vonka”. Chcete si to urobiť svojpomocne. Radím vám: NEROBTE TO! Sú veci, na ktoré odborníka potrebujete. Inak stratíte čas, peniaze a tiež nervy… Poznám to, verte mi!

Na druhú stranu sú veci, ktoré si viete urobiť aj sami. Napríklad vytvoriť si jednoduché tlačidlo na web stránku…

Call-to-action MUSÍ BYŤ NA KAŽDEJ STRÁNKE!

Forma môže byť rôzna, niekde stačí výzva k tomu, aby vám dali ľudia LIKE na Facebookovej stránke, či žiadosť o komentár. Často je však najlepším riešením jasné a VEĽKÉ tlačidlo, na ktoré má návštevník kliknúť.

Pozrite si video, kde ukazujem jednu z ciest, ako si vytvoriť Call-to-action tlačidlo svojpomocne pomocou http://buttonoptimizer.com/:

Napíšte mi, či vám môj návod pomohol a aké máte skúsenosti s tvorbou podobných tlačidiel vy!

 

mam-zaujem-o-viac-informacii

 

Komentáre

Pridať komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

eighteen + 20 =

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře.