Často sú na stránkach úžasné informácie i skvelé obrázky a pritom stránka negeneruje to najdôležitejšie -zákazníkov!
Ako je to možné? Moja skúsenosť je taká, že dôvodom neúspechu je maličkosť. Niečo na stránke chýba, alebo naopak je navyše.
Dôkladný audit stránky obvykle odhalí “vinníka”, A/B testovaním sa otestuje, čo funguje najlepšie. Postupne sa chyby nájdu a odstránia. Ak vám pomôže odborník, je to rýchlejšie a účinnejšie. Nie vždy však chcete volať človeka “z vonka”. Chcete si to urobiť svojpomocne. Radím vám: NEROBTE TO! Sú veci, na ktoré odborníka potrebujete. Inak stratíte čas, peniaze a tiež nervy… Poznám to, verte mi!
Na druhú stranu sú veci, ktoré si viete urobiť aj sami. Napríklad vytvoriť si jednoduché tlačidlo na web stránku…
Call-to-action MUSÍ BYŤ NA KAŽDEJ STRÁNKE!
Forma môže byť rôzna, niekde stačí výzva k tomu, aby vám dali ľudia LIKE na Facebookovej stránke, či žiadosť o komentár. Často je však najlepším riešením jasné a VEĽKÉ tlačidlo, na ktoré má návštevník kliknúť.
Pozrite si video, kde ukazujem jednu z ciest, ako si vytvoriť Call-to-action tlačidlo svojpomocne pomocou http://buttonoptimizer.com/:
Napíšte mi, či vám môj návod pomohol a aké máte skúsenosti s tvorbou podobných tlačidiel vy!