Responzívny dizajn na váš web, áno alebo nie?

Podľa prieskumu vo Veľkej Británii nakupuje cez mobilné zariadenia až 68% ľudí. V našom regióne budeme dosahovať podobné čísla čoskoro.

Koľko môže stáť vytvorenie responzívneho dizajnu e-shopu?

E-shopy a web stránky optimalizované pre mobilné zariadenia.

Sú vaše stránky v klasickom dizajne, ako to máme aj my? V tom prípade je najvyšší čas niečo s tým urobiť.

Ak máte stránky vytvorené vo WordPresse (napríklad s pluginom WP-Touch) alebo v inom systéme, ktorý je na responzívny dizajn upravený, tak to môže byť aj zadarmo.

Keď som sa spýtal našich programátorov na úpravu stránky, tak mi to skalkulovali na 850 € za jeden web. Trend ma tlačí, aby som túto zmenu urobil. Za túto cenu však uvažujem, že si urobím nový web v systéme, ktorý zvláda túto funkciu.

Je to ako pri každej zmene. Dôkladne si preverte, aký dopad to môže mať pre vaše obchodovanie a prezentáciu na webe.

Ja hovorím, že mať responzívny, adaptívny dizajn je trend, ktorý musíte akceptovať.

Responzívny web dizajn

Riziká a mínusy respozívneho dizajnu sú:

  • Bannery a reklamné plochy sa môžu zobrazovať nesprávne
  • Pri zmene dizajnu je vždy riziko chýb aj straty prehľadnosti
  • Zvýšené náklady na úpravy stránok
  • Pre stálych návštevníkov to môže byť dočasná komplikácia

Výhodami sú:

  • Google a ďalšie vyhľadávače časom prestanú stránky bez adaptívneho dizajnu zobrazovať
  • Stránky vyzerajú na mobilných zariadeniach obvykle dobre a moderne
  • Zákazníci ocenia prehľadnosť a čitateľnosť obsahu
  • Znamená to vyššie príjmy z predaja cez mobilné zariadenia.

 

Overte si, ako sa zobrazujú vaše stránky na mobilných zariadeniach!

Uložiť

Uložiť

Uložiť

Uložiť

Komentáre

Pridať komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

ten − 7 =