Základné pojmy o affiliate marketingu pre nováčikov

Ak máte reálny záujem o vytváranie si pasívnych príjmov, na toto sa, prosím, zamerajte.

Volá sa to affiliate marketing. Zapamätajte si to, prosím 😉

 
Na túto tému máme pre vás pripravený nový e-mailový kurz o affiliate marketingu. Má 8 častí a je zadarmo. Odporúčam vám prihlásiť sa naňho. Venujeme sa tam tejto téme dôkladnejšie.
 
Čo je affiliate (partnerský) marketing?
V jednej vete je to systém, kde obchodník (vy) uverejní reklamu predajcu a z každého predaja z tejto reklamy získa províziu.
Nie ste teda platený za zobrazenie reklamy, či klikanie (aj tak sú to iba centové zárobky ;-)). Váš príjem však môže byť výrazne vyšší, ak si nájdete správneho affiliate partnera (teda predajcu výrobkov a služieb, ktorý vám bude platiť za prinesenie nového zákazníka).
 
Kde hľadať affiliate partnera?
Zaregistrujte sa zadarmo v týchto systémoch a pozrite si kampane, ktoré sú k dispozícii.
  • Dognet.sk slovenská sieť, ktorá združuje viac ako 120 inzerentov
  • CJ.com najväčšia sieť affiliate na svete s medzinárodnými kampaniami (má však aj veľa slovenských, napr. Mall.sk)
  • Affilbox.cz najväčšia česko-slovenská databáza affiliate príležitostí
Podľa čoho si vybrať vhodného affiliate partnera?
Kampane, do ktorých sa môžete (bezplatne a rýchlo) pripojiť majú rôzne charakteristiky a podmienky. Odporúčam si dôkladne vybrať. Špecializujte sa. Zvýšite tým šancu na celkový úspech – plné bankové konto 😉 Vyberajte podľa:
  • Odvetvia, v ktorom pôsobí partner
  • Výšky provízie z predaja
  • Veľkosti a dobrého mena. Čím je známejší, tým sa vám bude ľahšie predávať
  • Spôsobu predaja. Otestujte si jeho e-shop, či je v ňom všetko v poriadku
  • Pocitu. Dajte na dobrý pocit, ten vám napovie, či je s ním všetko ok
  • Vášne. Čo milujete, tomu sa venujte. Dáte tomu potom viac energie a budete mať tiež lepšie výsledky.
Kde sa takáto reklama uverejňuje?
Tu je niekoľko miest, kde môžete umiestniť reklamu. Nikdy nezabudnite vložiť reklamu spolu s jedinečným kódom, podľa ktorého budú vedieť, že zákazník prichádza od vás.
  • Sociálne siete (napr. Facebook, Youtube…)
  • Vaša web stránka či blog (tu je veľa variant, ako môže stránka pracovať s affiliate)
  • Fóra, blogy iných, kde môžete uverejňovať odporúčania s odkazmi
  • Emailing na vašu databázu
  • Iné spôsoby, na ktoré máte dosah, tu sa kreativite medze nekladú…

Tip na dnes:

Ak nemáte skúsenosti s affiliate marketingom, otestujte si ho v prostredí, ktoré dôkladne poznáte, napríklad na vašej Facebookovej stránke. Budete milo prekvapený, ako to je jednoduché.

Nemáte webovú stránku? To nevadí. Reklamu môžete uverejňovať aj iným spôsobom. Výška provízie zostáva stále rovnaká.

Komentáre

Pridať komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

four × five =