Na začiatku si zadefinujte:
Pre splnenie cieľov si vytvorte vlastný a jedinečný scenár, podľa ktorého sa budete neskôr riadiť.
Aké otázky si položia vaši návštevníci a vy by ste mali poznať odpovede vopred?
Čo je „Landing page“?
Je to webová stránka, ktorá má za cieľ dosiahnuť čo možno najvyššiu konverziu.
Čo je konverzia? Matematicky :
Konverzia = Ľudia, ktorí prijmú vašu ponuku / Ľudia, ktorí navštívia vašu stránku
Výsledkom by mal byť súhlas s vašou ponukou, napríklad:
Landing page nesmie súperiť s home page. Naopak by ju mala podporovať.
Pri práci s landing page používajte testovanie a sledujte, ktorý prvok na stránke funguje lepšie. Používa sa na to tzv. A/B testovanie.
Nástroje pre tvorbu landing page:
Štruktúra Landing page:
Nadpis (Headline)
Podnadpis (Subhead)
Výhody (Benefits)
Sociálny dôkaz (Social proof)
Výzva k akcii (Call-to-action)
Ďakovacia stránka (Thank you page)
Správny výber farieb (color)
http://unbounce.com/landing-pages/color-theory-and-conversion/
http://color.adobe.com/create/color-wheel/
Správna voľba písma (typography)
Dizajn