Prihláste sa a získajte čerstvé správy z online a offline marketingu. Raz za čas vám pošleme správu. Nepremeškáte zľavy a akcie.

Newsletter

affiliate marketing

Ako spravovať affiliate kampaň na Affilboxe?

Vy nás propagujte bannermi, textovou reklamou či v mailovej komunikácii a my vás odmeníme províziou z obratu zo zákazky alebo za kliknutie. To je affiliate partnerský program. Affiliate partnerské kampane spravujeme v spolupráci so službou Affilbox.cz.

Ako zrýchliť zobrazovanie sa webových stránok vo WordPresse?

Zdá sa vám, že sa vaše web stránky otvárajú dlho? Pravdepodobne to tak je. Treba s tým čosi urobiť. Nájsť riešenie ako túto rýchlosť výrazne zlepšiť.   1.krok: Premerajte si objektívne rýchlosť stránok. Online nástroje pre sledovanie rýchlosti stránok: https://gtmetrix.com http://tools.pingdom.com/fpt/ Niektoré funkcie sú zadarmo, niektoré sú dostupné v platenej verzii. Pre overenie základných údajov...

Egidia.sk – už druhá webová stránka dokončená v tomto týždni

To je ale týždeň! V utorok 16.augusta som písal o spustení upravenej verzie stránky Zenturo.sk a dnes už má vonku ďalšieho súrodenca – stránku o krídlových a posuvných bránach Egidia.

Zenturo.sk – aktualizovali sme web stránku. Ako sa vám páči?

Zenturo je plotový systém. Patrí k tomu najkrajšiemu, čo je na Slovensku k dispozícii v oblasti plotov. Zaslúži si preto vlastnú webovú stránku. www.Zenturo.sk je našou vlastnou stránkou. Sme obchodníci, ktorí predávajú tovar a služby cez e-shopy. Aj ploty a brány. Zároveň sa prezentujeme ako marketingoví poradcovia v oblasti online marketingu.

Overte si, či sú vaše stránky „user-friendly“, to znamená priaznivé pre ľahké používanie.

Pre stránku je dôležitá jednoduchosť a prehľadnosť. Ak sú stránky zložité, neprehľadné alebo sa načítavajú veľmi pomaly, môže to znamenať, že vaši zákazníci  zo stránky odídu a už sa nevrátia. Nie ste si istý, či je vaša webová stránka či e-shop z tohto pohľadu v poriadku? Ukážeme vám ako si to jednoducho overiť. Sami sme si to otestovali a za...

Responzívny dizajn na váš web, áno alebo nie?

Podľa prieskumu vo Veľkej Británii nakupuje cez mobilné zariadenia až 68% ľudí. V našom regióne budeme dosahovať podobné čísla čoskoro. Koľko môže stáť vytvorenie responzívneho dizajnu e-shopu?

Práca na počítači

21 tipov ako vytvárať úspešné predajné texty

Perry Belcher je úspešný obchodník a školiteľ. Vypracoval 21 tipov ako lepšie vytvárať predajné texty. Rozšíril tak 12 krokov od Davida Freya 100%-tne účinného vzorca pre písanie predajných listov… Perry tvrdí, tento vzorec mu zarobil niekoľko miliónov dolárov v priebehu rokov. Napriek tomu bol schopný pridať niekoľko vylepšení. Pozrite sa aké sú:

Ako vytvoriť cenovú ponuku a zabodovať u zákazníka

Školenie obchodných zástupcov: „Ako postupovať pri tvorbe cenových ponúk pre dosiahnutie vyššej miery úspešnosti:“ Je to základ našej práce obchodníka: pripraviť kvalitnú ponuku, ktorá osloví zákazníka tak, že si u vás objedná službu či tovar. Prikladám vám návod, ako postupovať od prijatia žiadosti o cenu až po dotiahnutie k objednávke. Napíšte mi, ktoré kroky robíte pri svojej práci...

Nová e-kniha o reklame na sociálnych sieťach

Za publikácie o marketingu ste často ochotný zaplatiť desiatky EUR. Je robím to isté… Keď som si dnes našiel na facebookovej stránke reklamu o tejto knihe LAJK NELAIK od Tomáša Mužíka, ktorého považujem za jedného z lídrov moderného sociálneho marketingu, neváhal som ani chvíľu.

SMO – optimalizácia pre sociálne siete

Optimalizácia na sociálnych sieťach – SMO (Social Media Optimalization) Existujú 2 typy metód SMO optimalizácie pre sociálne siete: zdieľanie sociálnych ikon, používateľského hodnotenia a hlasovania na vlastnom obsahu web stránky propagačné aktivity na sociálnych médiách – oddelene od obsahu web stránok – samostatné blogy, komentáre na iné blogy, účasť v diskusným fórach, aktualizácia podpornej stránky...