7 tipov ako z Facebooku vytvoriť automat na peniaze

Reklama na Facebooku je momentálne jedna z najúčinnejších foriem propagácie. Dôvodom je najmä jeho presné cielenie na zákazníkov.
Patrí k najlacnejším formám reklamy, vzhľadom k dosiahnutým výsledkom.

Ako postupovať, aby vaša reklama bola MAXIMÁLNE účinná?
1. Určite presne svoju cieľovú skupinu
Predtým ako začnete vytvárať reklamu, dôkladne si premyslite a určite pre koho je reklama určená. Napríklad podľa: pohlavia, bydliska, veku, vzdelania, záujmov či podľa času, kedy bude vaša reklama najúčinnejšia.
2. Používajte kvalitné obrázky
Vyberte si obrázky, ktoré sú pútavé a oslovia vašu cieľovku.
Plánujete vložiť do obrázku nejaký text? Nezabudnite, že text by nemal byť na viac ako 20% plochy obrázku. Inak sa reklama nemusí zobrazovať.
3. Aktualizujte reklamu
Ak vaša reklama bude fungovať viac týždňov či mesiacov, aktualizujte jej obsah. Vymeňte obrázok či text. Testujte, čo funguje a to, čo nedosahuje výsledky, zrušte.
4. Sledujte aké výsledky reklama dosahuje
V správcovi reklám vám Facebook jednoducho ukáže náklady na reklamu a výsledky, ktoré dosiahne. vyhodnodujte úspešnosť reklamy a tzv. ROI (Návratnosť nákladov).
5. Dávajte si pozor na frekveciu zobraznia
Snažte sa nastaviť reklamu, aby vášho zákazníka neodradila. Optimálne je zobrazenie reklamy do 3-krát.
6. Vyhýbajte sa reklame, ktorá by pôsobila negatívne
Negatívne emócie z reklamy výrazne znižujú jej konečný výsledok.
7. Testujte rôzne typy reklám
K dispozícii máte rôzne formy reklám – textové, obrázkové i videá. Otestujte každý spôsob oslovenia cieľovej skupiny. vyhodnocujte, ktorá z nich je najúčinnejšia. Tú potom pravidelne využívajte v komunikácií cez Facebook reklamu.
Napíšte mi, aké máte skúsenosti s reklamou na Facebooku vy.

Chceli by ste vedieť viac? Kliknite sem a získajte prístup ku video tréningu zadarmo.

Komentáre

Pridať komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

nineteen − 18 =

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře.