SMO – optimalizácia pre sociálne siete

Optimalizácia na sociálnych sieťach – SMO (Social Media Optimalization)

Existujú 2 typy metód SMO optimalizácie pre sociálne siete:

  1. zdieľanie sociálnych ikon, používateľského hodnotenia a hlasovania na vlastnom obsahu web stránky
  2. propagačné aktivity na sociálnych médiách – oddelene od obsahu web stránok – samostatné blogy, komentáre na iné blogy, účasť v diskusným fórach, aktualizácia podpornej stránky na Facebooku

ZDROJ

SMO optimalizácia je súčasťou internetového marketingu (reklama na internete).

Optimalizácia podporných profilov na sociálnych sieťach nie je tak náročná, ako sa na prvý pohľad zdá.

Inšpirujte sa nasledovnými radami a SMO a optimalizácia na sociálnych sieťach Vám čoskoro prinesie prvé výsledky.

 

Pravidlá SMO:

  1. zvýšte počet spätných odkazov na podpornú stránku vytvorenú na konkrétnej sociálnej sieti
  2. podporte kolovanie obsahu – zverejňujte odkazy na obsah na konkrétné médiá, ktoré majú vysokú dennú návštevnosť – napr. video zdieľajte na youtube.com, nie na Vašich www stránkach
  3. staňte sa zdrojom informácií, prinášajte novinky – aj keď Vám to možno nepomôže, buďte pre Vašich návštevníkov studnicou múdrosti
  4. odmeňte pravidelne prispievajúcich  a hodnotných zákazníkov – napr. zverejnite design ich webu do referencií, vložte spätný odkaz na web zákazníka na Vašu web stránku
  5. zúčastňujte sa konverzácií – konfrontujte ďalších používateľov, ak s nimi nesúhlasíte, doporučte nerozhodným zákazníkom, so zákazníkom (i potenciálnym) komunikujte v osobnej diskusii
  6. zistite čo najviac informácií o Vašich zákazníkoch – nikdy nedokážete presne zacieliť reklamnú kampaň na určitú skupinu zákazníkov, ak ich nepoznáte
  7. tvorte obsah / image spokojnosti – aj keď by ste predávali ten najnevkusnejší produkt na svete, prezentujte jeho zmysel, unikátnosť alebo si z neho uťahujte; nebojte sa experimentovať a zisťovat, čo funguje
  8. staňte sa skutočnými – predstavte sa, nemanipulujte a nezavádzajte zákazníkov
  9. zostavte si stratégiu SMO – zadefinujte ciele (zvýšenie návštevnosti, predaja, popularity)
  10. tvorte zaujímavé správy a myšlienky a dovoľte ich ostatným zdieľať

Napíšte mi do komentárov, ktoré pravidlá SMO už dnes využívate. Aké s nimi máte skúsenosti?

Štítky:
Komentáre

Pridať komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

9 + 3 =